• Saya Buat USD900,000 dengan Goggle Adsense

WOW!! Itulah perkataan yg terkeluar dari mulut saya pada pertama kali saya google adsense ini. Terasa macam mimpi. Walaupun saya bukan otai dalam google adsense nie tapi saya berjaya membuktikan saya boleh menjadi jutawan dengan goggle adsense. So anda bila lagi mahu jadi jutawan adsense? :)

Bagaimana saya membuat USD900,000 dengan google adsense?

Oleh itu, dengan rasa rendah diri saya mahu berkongsi dengan anda semua pada hari ini tentang macamana untuk memdapatkan USD 900,000 dalam masa sehari. Teknik rahsia ini adalah semudah 1-2-3.


  1. Pertama anda pergi ke web googleadsensegenerator dan masukkan berapa jumlah yang anda mahukan pada hari ini dan jumlah keseluruhan yang anda mahukan. 
  2. Kemudian klik MAKE MONEY. 
  3. Anda akan ditunjukkan 1 cek yang berjaya anda buat.hahaha.

Sebenarnya cek di atas adalah palsu semata-mata. Ia bukanlah berkaitan @ bekerjasama dengan google adsense yang sebenar. Tidak sama sekali. So apa tunggu lagi. Kenakan kepada rakan2 anda pula. Selamat berjaya.



Category:

There are 0 comments